W briefingu prasowym udział wzięli chyba wszyscy lokalni (i nie tylko) oficjele. Pojawili się m.in.:
- Paweł Woźniak, dyrektor GDDKiA
- Bartosz Brożyński, wicewojewoda zachodniopomorski
- Radosław Lubczyk, poseł PSL
- Renata Rak, poseł KO
- Jerzy Hardie-Douglas, burmistrz Szczecinka
- Krzysztof Lis, starosta szczecinecki
- Łukasz Lendner, dyrektor GDDKiA Szczecin
- Robert Jastrzębski, dyrektor Kontraktu.
Oprócz tego stawili się m.in. wicestarosta szczecinecki Daniel Rak, burmistrz Białego Boru Paweł Mikołajewski, komendant szczecineckiej policji Krzysztof Sawicki, komendant szczecineckiego oddziału PSP Mirosław Śledź, poseł KO Barbara Grygorcewicz. Spotkanie było tłumne. Zabrakło na nim jednak Małgorzaty Golińskiej, poseł PiS, która, jak wspomniał Jerzy Hardie-Douglas "wychodziła te pieniądze".
(...)mimo różnic politycznych, należy oddać jej sprawiedliwość, bo kontynuacja tej inwestycji przez kolejne ekipy rządzące pokazuje, że ciągłość myślenia i priorytetów inwestycyjnych jest kluczowa.
Nieobecność Małgorzaty Golińskiej podkreślił także poseł Lubczyk.
Łącznik między S11 a DK20 ma 4,3 km długości i kosztował niemal 160 mln zł.